What the?

Dagen har flytit på helt okej. Matte, fysik, lunch, svenska, psykologi. Tråkigt tråkigt. Och jag är sjukt opepp på provvecka nästa vecka. Lär väl börja plugga snart.. frågan är bara vart orken finns? Får leta upp den snart.

Jag har tänkt så jävla mycket på senaste. Kanske för mycket? Kollade igenom min dator för nån dag sen. Hitta en dikt som jag skrivit, och den stämmer så jävla bra in på mitt liv. Helt sjukt. Jag skrev den för 1½ år sen och den stämmer fortfarande. Helt crazy!

Men ja.. Jag saknar så jävla mycket när jag tänker tillbaka. Alla mina killkompisar som jag har förlorat. Alla helger jag tillbringat med henke och gänget eller tobbe och gänget. Fan vad kul jag hade då. Sen skiter jag i vad dom tyckte, jag hade iallafall kul ;) Och det finns vissa människor som satt sånna jävla spår i en. Så sjukt.......

Jag kommer nog aldrig kunna släppa taget om den där känslan. Den finns inom mig forever and ever. Så är det bara. Får se vad som händer i framtiden, vore coolt om det blev sådär.

Jävlar, vart ett riktigt flummigt inlägg. Tror ingen fattar vad jag menar med något. Men so what? Jag fattar.

Så jävla värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0