det e ba rolit

vilken idiot!!! hahah, jag DÖR! hjärnkapaciteten ligger på noll där, tydligt de.. jobbigt med sanningen. jaja :) håller på att packa och tagga just nu, FÖR IMORN BÄR DET AV! skapligt taggad man är då, en av årets höjdpunkter det här. favoritsporten, massor av sjukt härliga människor och sen avslutas det med middag och FEST! det är så bra, förjävla bra!!! dock tycker jag det är riktigt jobbigt att packa för jag får alltid sån ångest över att man ska glömma något viktigt. men viktigast nu är ju klubba och skor, resten kan man köpa där om det skulle vara så. bjuppar på en av de roligaste kommentarerna från förra året innan det är dags att fortsätta packa och sånt

Peter: Vart träffade bollen? VAAART TRÄFFADE BOLLEN?
Emelie: Mellan benen på henne
Calle: HAAH!! DU GAV HENNE FLÄSKLÄPP

måste bara också nämna "fan vad ni livade och skrattade hela natten" hahah ooops! kommer bli värre i år dock kan jag lova, stackars de som kommer få bo i hotellrummen breve oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0